ZSZ Staszic CKU Ostroda - Wycieczka do Trójmiasta
  • 3 Zawodowy zawrót głowy
    Technik architektury krajobrazu
  • 4 Zawodowy zawrót głowy
    Technik logistyk - możliwość wyboru specjalności wojskowej i inne koniecznie sprawdź
  • 5 A w czasie wolnym ...
    rozrywka
baner
35,10,0,50,1
25,600,60,1,2000,5000,25,800
90,150,0,50,12,30,50,1,70,12,1,50,1,1,0,5000
0,1,1,1,0,38,15,5,2,1,0,20,0,0

Wycieczka do Trójmiasta

GdanskWycieczka do Trójmiasta

Dnia 12 marca 2016 r. słuchacze formy zaocznej i wieczorowej uczestniczyli w wycieczce dydaktycznej do Trójmiasta. Pierwszym etapem było zwiedzanie Gdańska. Po przybyciu na miejsce udaliśmy się do Muzeum Bursztynu, które mieści się w zabytkowych murach dawnej katowni. Mogliśmy podziwiać wspaniałe okazy flory i fauny „zatrzymane” w kropli żywicy. Bursztyn stał się również wspaniałym materiałem dla wielu rzemieślników. Wiele wyrobów budziło nasz zachwyt. Następnie wspięliśmy się po schodach na punkt widokowy położony na wieży kościoła Mariackiego. Pogoda nam dopisała i mogliśmy podziwiać wspaniałą panoramę Gdańska. Następnie szybko przejechaliśmy do Gdyni. W pobliżu Teatru Muzycznego weszliśmy na wspaniały punkt widokowy.
W promieniach zachodzącego słońca podziwialiśmy panoramę nowoczesnej Gdyni i mieliśmy widok na Zatokę Gdańską. Na horyzoncie było widać oświetloną Mierzeję Helską . Po całym dniu wrażeń poszliśmy do Teatru Muzycznego na przedstawienie Kumernis. Wielu z nas treść przedstawienia na początku zaszokowała, ale jednocześnie zachęciła do głębszej refleksji nad naszym codziennym życiem. Po dniu pełnym wrażeń wróciliśmy
do Ostródy.

galeria

Copyright © 2017. ZSZ Staszic CKU Rights Reserved.